Eunoia

/yü'-noi-ä/ noun.

The shortest English word containing all five main vowel graphemes. It comes from the Greek word εύνοια which means well mind.

Eunoia is also defines as “beautiful thinking.”(from Wikipedia)

2009年11月1日 星期日

091030 – You can’t see me

上午,度過愉快的兩節病歷,中午還很幸運的吃到摩斯漢堡,順便聽班上最優秀的幾位同學討論報告,在一旁當隱形人。看著廷玲等人皺著眉頭煩惱,我這才想到跟我同組的人當中,五位有三位是學生會,其中一位還外加系上系學會會長(汗),而且這幾位最近好像神龍見首不見尾阿。迪聖兄我們要靠你了~

IMG00007-20091030-1710

下午到績效組報到。負責把醫院相關的法規,一共7x份文件一一印出來,裝訂。還要製作目錄,還好我懂得利用cmd,輕鬆搞定。然後被問到英打快不快,我說還好,就獲得一份文件要我key in。不到一頁的長度讓我很快就打完了,不過深深覺得自己的英打還有待加強。此外平常都習慣在小筆電上打字,到了正常尺寸反而有點不習慣。

Tonight is Halloween, I busied myself with some recollection of past Halloween party by reviewing and revisin my old blog at PIXNET. Everything seems so long ago, I truly missed those happy (and spooky) time.

沒有留言:

張貼留言

歡迎留下您的意見:)